Vásárlási folyamat
PÉNZTÁRVÁLASZTÁS
Első lépésként egészségpénztárt kell választani. Amennyiben több pénztár tagja, döntse el, melyik pénztári számlájáról szeretne vásárolni. Ha nem tagja egyik pénztárnak sem válassza a „Nem vagyok pénztártag” belépést így elszámolhatóság jelzése nélkül jelenik meg az árukészlet. A pénztár választó főoldalra a „Pénztáválasztás” menüt megkattintva jut vissza.
REGISZTRÁCIÓ
Ahhoz, hogy megrendelését fogadni tudjuk, előbb regisztrálnia kell. Ezt a rövid adminisztrációt csak egyetlen alkalommal kell megtennie. Pénztárválasztás után kattintson a jobb felső sarokban található „Regisztráció” gombra, és adja meg a kért információkat.
BELÉPÉS
Ha Ön már regisztrált a Pénztárboltban, a későbbiekben elég beírnia a regisztráláskor választott e-mail címét és jelszavát a jobboldalon található box megfelelő rovatába majd a „Bejelentkezés” gombra kattintania.
KILÉPÉS
Ha Ön olyan helyen internetezik, ahol mások is hozzáférhetnek az Ön számítógépéhez, a „Kilépés” gombbal akadályozhatja meg, hogy mások rendelhessenek az Ön nevében.
ADATMÓDOSÍTÁS, JELSZÓCSERE
Amennyiben szükség van arra, hogy módosítsa a korábban regisztrált adatokat, ezt megteheti a jobb felső sarokban az ADATOK MÓDOSÍTÁSA feliratra kattintva. Jelszavat a jobbfelső sarokban található JELSZÓCSERE feliratra kattintva cserélhet.
EGÉSZSÉGPÉNZTÁR FELÉ ELSZÁMOLHATÓ TERMÉKEK
Az elszámolható termékek körét igyekeztünk a legszigorúbban értelmezni, de ritkán előfordulhat, hogy egyes pénztárak jogszabály értelmezési, tanúsítvány hiány, vagy egyéb okból mégsem számolnak el egy általunk elszámolhatónak ítélt terméket. Az ebből adódó károkért nem vállaljuk a felelősséget, a vásárlás mindig a pénztártag felelőssége.
A szállítási díj elszámolható az egészségpénztárak felé.
VÁSÁRLÁSI FOLYAMAT
1. lépés Pénztárválasztás
Válassza ki a megfelelő egészségpénztárat, melynek tagja. Később ezt nem tudja megtenni, csak a korábbi kosara kiürítésével.
2. lépés Kosárba helyezés
Ha megtetszik egy termék és szeretné megvásárolni, kattintson a „Kosárba” gombra. A termék a jobboldali sávban az Ön kosarába kerül.
Figyelem! A termékeknél nincs készletjelzés, azaz nem garantáljuk, hogy van raktáron belőle, ezért a visszaigazoló e-mail nem jelenti a szerződés létrejöttét.
3. lépés Kosárkezelés
Amikor befejezte a termékek böngészését, kattintsa meg a kosár alján látható "Megrendelem" gombot.
Az egészségkártyával fizethető termékek és a szállítási díj automatikusan az EP kártyával fizetem oszlopban jelennek meg, de ezek a kattintva átmozgathatók a Futárnak készpénzben, vagy bankkártyával fizetem oszlopba, és vissza. Ha egészségkártyáján nincs elég fedezet, akkor a nyíl segítségével mozgasson át termékeket az utánvét oszlopba.
Amennyiben meggondolta magát kattintson a ikonra, így kitörölheti a terméket a kosárból.
A megrendelni kívánt darabszámot a +, - gombokkal tudja beállítani.
A „Tovább” gombbal léphet a vásárlás folytatásához.. Amennyiben még nem jelentkezett be, ekkor be kell jelentkeznie. A belépést követően a "Tovább" gomb újboli megnyomásával a személyes adatok megadásához jut.
4. lépés Számlázási, szállítási adatok megadása
Itt tudja megadni a személyes, számlázási és szállítási adatokat, megjegyzéseket tehet és ha szükséges ide írhatja a termékek hiányzó szín és méret adatait.
Az „Adatok mentése” gomb megnyomásával véglegesíti és küldi be megrendelését a webáruházba.
Futárnak történő készpénzes, vagy bankkártyás fizetés esetén ez az utolsó lépés. A "Sikeres megrendelés" üzenet megjelenését követően e-mailben egy visszaigazoló értesítést kap a feladott megrendelés adataival.
5. lépés Kártyaadatok megadása
Amennyiben kártyával fizet, itt adhatja meg a kártyaadatokat.
Az egészségkártyán lévő kártyaszámok pénztáranként eltérő hosszúak lehetnek (16-19 db szám karakter). Egységes szabály azonban, hogy balról jobbra és ha két sorban van fentről lefelé haladva kell beírni a számokat. A számok közé szünetet, kötőjelet, vagy egyéb írásjelet nem szabad írni.
A "Fizetés" gomb megnyomását követően "Sikeres tranzakció" üzenet jelenik meg és e-mailben egy visszaigazoló e-mail értesítést kap a feladott megrendelés adataival.
Több pénztár esetén a saját fizetési oldalukra kerülnek átirányításra, majd az ott végrehajtott műveleteket követően jutnak vissza a Pénztárbolt oldalára.
Megrendeléseit a későbbiekben -belépve- a vízszintes menüsor jobb oldalán található „Megrendeléseim” –re kattintva megtekintheti.
Figyelem! A termékeknél nincs készletjelzés, azaz nem garantáljuk, hogy van raktáron belőle, vagy a megadott áron tudjuk szállítani, ezért a vissszaigazoló e-mail nem jelenti a szerződés létrejöttét.
A csomag kiszállításáról e-mailben áruházunk és a futárcég is újabb értesítést fog küldeni.
KÁRTYÁS VÁSÁRLÁS HÁTTÉRFOLYAMATAI
A megrendelés beküldésekor egy fedezetellenőrzés történik. Ha nincs elég pénz a számláján hibaüzenetet kap. Ekkor átrendezheti kosarát, az EP kártyás rész tételeinek csökkentésével, vagy törölhet tételeket a megrendelésről. Amennyiben elegendő fedezet van, akkor egy „Sikeres tranzakció, folytassa az űrlap kitöltését!” üzenetet kap. Ekkor a vásárlás ellenértéke zárolásra kerül, de a pénz a Pénztártag számláján marad! A termékek beérkezésekor, a kiszállítandó csomag összeállításakor elkészítjük számláját és a csomagba helyezzük. A kész számla egy példányát beküldjük a Pénztárnak, aki 15-30 napon belül megterheli a tag számláját és kifizeti az összeget a Pénztárbolt Kft-nek.
SZÁLLÍTÁS
Megrendelését Magyarország területén futárszolgálattal juttatjuk el az Ön által megadott címre. A kiválasztott áru várhatóan 3 - 8 munkanapon belül jut el a címzetthez. Ez ettől eltérő szállítási időt a termékleírásokban jelezzük.
A kiszállítás előtt legalább egy nappal e-mailben értesítést küldünk.
Külföldre nem szállítjuk ki a megrendeléseket.
Ha nem egészségkártyás fizetést választott, akkor a vételárat az áru átvételekor, a futárnál kell kifizetni készpénzben, vagy bankkártyával.
Adatainak kitöltésekor olyan szállítási címet adjon meg, ahol napközben (08.00 – 17.00 óra között) elérhető.
Adatainak kitöltésekor olyan szállítási címet adjon meg, ahol napközben (08.00 – 17.00 óra között) elérhető.
Amennyiben nem tud ilyen címet, javasoljuk, hogy válasszon a CsomagPont listából egy Önhöz közeli helyszínt. Itt a csomag érvényes személyi okmánnyal, a csomagszámra hivatkozva 5 munkanapon belül vehető át.
Ha csomagpontot választott a Szállítási adatoknál a csomagpont nevét és címét adja meg.
Hétvégén és munkaszüneti napokon nincs szállítás.
Amennyiben a címzett nem tartózkodik a megadott helyen a kiszállítás időpontjában, a futárszolgálat összesen két alkalommal kísérli meg a kézbesítést. Amennyiben az első kézbesítési kísérlet nem vezetett eredményre, a küldemény érkezéséről és a kézbesítés megkísérléséről értesítőt hagy hátra, majd a következő munkanapon ismét megkísérli a küldemény kézbesítését. Ekkor lehetőség van telefonon egyeztetni a szállítás időpontját. Ha ez sem vezet eredményre, úgy a futárszolgálat visszahozza a csomagot a feladónak.
További részleteket a SZÁLLÍTÁS menüben olvashat.
ÍRJON NEKÜNK!
Fontos számunkra, hogy Ön elégedett legyen szolgáltatásainkkal, ezért észrevételeit, javaslatait kérjük írja meg nekünk!
e-mail: info@penztarbolt.hu